Katso Your Vice Is a Locked Room and Only I Have the Key 1972 Elokuva Suomenkielisillä Teksteillä

★★★★☆

Äänimäärä : 7.4/10 (93034 äänestys)





Tiivistelmä

Kestoaika : 2t 59 minuuttia. Yhteensä näkymä : 8938. Tietomuoto : .MPEG2 1280 x 720 Blu-ray. Tiedoston koko : 630 MegaByte. Alkuperäiskieli : Baškiiri (ba-BA) - Suomi (fi-FI). Produktio : 25. Toukokuuta 1969.



Tekijät
Ohjaus : Millena Kitty
Käsikirjoittaja : Aodan Tegen
Tuottaja : Jaysen Urmi
Säveltäjä : Georgina Coreen
Kuvaaja : Suber Chelsee
Leikkaaja : Syd Crewe
Pääosissa : Berin Deloise, Parvesh Renuka ja Enza Pavinder

Katso Your Vice Is a Locked Room and Only I Have the Key 1972 Elokuva Suomenkielisillä Teksteillä


Tekniset Tiedot
Valmistusmaa : Slovakia
Budjetti : 20 772 261 dollaria
Ansaitseminen : 52 653 699 $
Yritys : Hock Films - Betford Productions - Lea Film
Kategoria : Nuortenelokuva - Kauhu, Mysteeri, Trilleri.

Aiheeseen liittyvät julkaisut

Your Vice Is A Locked Room And Only I Have The Key 1972 ~ Your Vice Is A Locked Room And Only I Have The Key 1972 Bluray Your Vice Is A Locked Room And Only I Have The Key 1972 Bluray Il tuo vizio è una stanza chiusa e solo io ne ho la chiave Ohjaus Sergio Martino Pääosissa Edwige Fenech Anita Strindberg Luigi Pistilli

Il tuo vizio è una stanza chiusa e solo io ne ho la chiave ~ Il tuo vizio è una stanza chiusa e solo io ne ho la chiave 1972 Your Vice Is a Locked Room and Only I Have the Key Suositeltavaa jatkolukemista kommentit

Roskaa tikunnokassa Le Professionel Ranska81 ~ Obsession aka The Hidden Room aka Happomurhaaja Obsession Taste of fear Italia88 Watch me when I kill Italia77 Tunnel of The World Italia69 Death Run aka Mutant City Englanti87 Your vice is a locked room and only I have the The case of bloody iris Italia72 Golden Dragon Silver Snake Hong Kong7980

Roskaa tikunnokassa Life is tough eh Providence Italia72 ~ En pidä erityisemmin westerneistä enkä genreparodioista mutta joskus kun kaksi tai useampi en pidäasiaa yhdistyvät voi syntyä jotain unohtumatonta ja uskomatonta

UK ~ Your Vice Is A Locked Room And Only I Have The Key 1972 Bluray 3000 € sis alv Il tuo vizio è una stanza chiusa e solo io ne ho la chiave Ohjaus Sergio Martino Pääosissa Edwige Fenech Anita Strindberg Luigi Pistilli Tekstitys englanti

leffaspegu – Internetin pieruisin leffablogi – Blogi ~ Hänen tunnetuimpiin gialloohjauksiinsa kuuluu sellaisia elokuvia kuin The Case of the Scorpion’s Tail Your Vice Is a Locked Room and Only I Have the Key All the Colors of the Dark ja Torso Lähinnä taideopiskelijoita vaaniva murhaaja liikkuu kaupungissa eikä kukaan ole turvassa

Mitä elitistit katsovat Page 2 Elokuvat ~ Your Vice Is a Locked Room and Only I Have the Key 1972 Varsin hyvä ihmissuhdegiallo Hyvä mutta pidän enemmän tavallisista murhaajan perässä juoksentelevista gialloista

Scott P on Omat Pinteresttykkäykset Pinterest Gate ~ Any one will unlock it but only one key ” “ibgeocaching Idea for a slightly evil lock for a puzzle cache Now this setup would make a creative lock for a puzzle cache

Case of the Scorpions Tail Bluray Import Elokuvat ~ One of the major consequences of Western Europe s postwar Economic Miracle was the proliferation of international travel Eager to tap into audiences desire to experience the glamour of the jet set lifestyle the popular filmmakers of the day rushed to make the most of the exotic locales at

Apartments in Oulainen Airbnb ~ Belong anywhere with Airbnb Mar 17 2019 Rent Apartments in Oulainen Finland from 20night you might enjoy meeting local people but i cant promise you its going to be vice versa Besides the lovely nature we do have a nice pub Our module hotel lets you take advantage of a codelocked room which is equipped with furniture